Masz azbest? Złóż wniosek!
Rusza akcja likwidacji azbestu na terenie powiatu rawickiego. Finansowaniu będą podlegały wyłącznie koszty związane z przygotowaniem do transportu, załadunkiem, transportem i przekazaniem odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów azbestowych.
Termin przyjmowania wniosków w Starostwie Powiatowym w Rawiczu: od dnia 3 kwietnia do 11 maja 2018 r.
Wymaganym załącznikiem do wniosku jest zaświadczenie właściwego wójta, burmistrza, w odniesieniu do osób niebędących przedsiębiorcami, lub Marszałka Województwa Wielkopolskiego o złożeniu informacji o wyrobach zawierających azbest, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest. Regulamin finansowania przedsięwzięcia oraz wzory wymaganych formularzy dostępne są w Starostwie Powiatowym w Rawiczu przy ul. W. J. Dąbrowskiego 2 oraz na stronie internetowej http://epoi.powiatrawicki.pl/index.php?c=article&id=8